Thursday, May 3, 2012

Hujung Minggu Yang Panjang

Cuti panjang sebab 30hb aku amik leave.
Plan nak ke wedding anak auntie Nani on 29.
Tapi, apakan daya, tonsil aku bengkak plus fever. M suh rehat n tidur.
Sebab preggy. Aku dapat panadol n ubat spray tekak je.
Doktor nak beri antibiotik. Aku xnak.

M dah lama suruh book Goldcoast Morib. Coz ada theme park n dekat la dr nak ke PD.
Tp, mmg azab. Dengan aku yg x berapa sihat, orang yg ramai masa nak check in.
Kul 2 checkin, kul 5, masih x dapat bilik.
Last2, aku cakap, beri jela bilik yang x kemas lagi tu.... At least boleh aku nak baringkan badan, n nak letak sume barang2.
Dahle anak2 sibuk nak berkubang.

Sampai2 bilik, kami dapat tangkap housekeeping staff yg tengah nak menolak trolley, so, mintak diorg siapkan bilik kitaorg dulu.
Done!

Now, check apa yang dijanjikan...
Kekecewaan yg amat, tv xde astro. Mmg la buat false advertisement.
Tipu.
So, next day, kul 8 pagi bagi anak2 berkubang sampai petang, then we checkout late afternoon. Padahal dah fully paid sampai esok.
Sebabnya, ada hantu TV+bola yg nak balik umah tgk man u vs man city.
Padan muka man u kalah! Lagipun Faaz, keluar2 kolam, mintak nak tengok kartun. Mana nak goyang.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.