Tuesday, March 27, 2012

Menghitung Hari ....

Menghitung hari kedatangan orang baru.
Baby baru by end of September or early October.
Cik Honey bakal menjadi keluarga... soon kot.
Biasala, bab bertangguh dan melembab, berila pada husband aku tu.

Cik honey pon relax je.... Tak push cik abang tu.
Tp aku harap before aku sarat barat nanti, coz aku harap cik honey drive aku g keje.

Latest update, M cite, baru dapat signature pengesahan from kadhi.
HIV test, borang pun tak ambil lagi.
Tahniah!!! Dahle tak tanya prosedur masa pergi pejabat agama tu. Memang patutle borang permohonan kena reject.
Sesuka hati je nak wat HIV test kat swasta.

Aku bagitau dia, the prosedur, siap tanya aku, camtu ke?
Aku kata, ye lah.
And aku tanya dia, eh! Siapa yang nak kawin ni? I ke U?

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.