Wednesday, October 12, 2011

Cik Mentol Mengganas

Semalam, banyak sangat bercakap, sampai termuntah.

Apa kes?

Bekas tunang husband aku, upload gambar yg compromising on his FB.
Iye. FB husband aku telah dicompromisedkan oleh Cik Mentol.

First time aku nampak.. Tidak terkata perasaannya.
Walaupun gambar curi, tapi, sebab dia sendiri telah meletakkan dirinya or in other words, memberi orang peluang, aku jadi geram kat husband aku instead of cik Mentol tu.

Since husband aku outstation. Aku call kedua2 adik kesayangan husband (en B and en H). Tak angkat pulak.
Semasa mesej sahabat karibi husband, en B telah call aku balik.
So now, sume panik ramai2.

Aku dah menghampiri limit ketepuan aku.
So, aku memindahkan semula masalah suami yg tercinta ini kepada cik Honey, MIL, adik2 kesayangan dan sahabat karibinya itu.

Tapi, suami aku, yang x sudah2 suka menyusahkan aku tu, tetap gak call aku, mintak aku tolong, beri cadangan/pendapat.

As predicted.

Ayat dia, "I minta maaf banyak2 Yang".

Mmmmmm*sigh*

Banyak plak aku simpan maaf kan?

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.